belakang tabir

Rabu, 31 Oktober 2012

Hari Raya Korban @ Melaka river cruise... 2 in 1

Baru je berlalu hari raya korban pada minggu lepas,sekejap je..dah ramai dok citer kisah hari raya koban,dan pergorbanan yang dilakukan termasuk la pengorbanan en suami mendrive balik melaka yang sah sah la jem yang teramat amat di higway plus tu ken.. mmg kali nie jem yang teruk bagi aku..dr shah alam exit hgway plus terus sangkut..dr pukul 7.30pm sampai ke kampung 11.30pm sepatutnya 2jam lebih sikit dah sampai..huishh memang pengorbanan betoi..
Nak citer pg raya tu..hurmm raya kat kampung suami @ melaka xdek pape pun yg best..lain la kalau dikampung aku yang sememangnye meriah.. Pagi raya tu bangun mcm biasa... lepas mandi siapkan si tatak gugurl,dia sorg je meriahnye pakai baju raya yang bling bling dengan ayah nye ( ayah pasei g solat aidiladha..)
aku macam biasa pakai uniform aku hari hari buka tv si adik boboy lagi lah pkai pampers melaka memang panas.sia sia jelah tgh2 malam mengosok bju raya bagai tp harem guna pun... apa yang di buat 1 hari dengan hari raya,masing masing makan ketupat and then tdo,makan tdo jelah dengan 1hr raya tu..
Malam tu Baru la keluar berfoya foya dan berjimba kat bandar melaka..ya ampum ramei benor manusia dari setiap sudut dunia datang haaa..nah aku sisipkan gambar gambar yang aku dan en suami snap....

Saje nak tunjuk tiket naik melaka river cruise yang lip lap bila malam siap ade lagu retro 90 layan abis la kata ko

apa motip gambo si tatak gugurl nie..hadui nye pun
plz take my handbag ye my hero's


Orang memang ramai tapi yang buat saya marah kat sini .. pemandu bot ni amil mudah.. setiap penumpang yg naik xde sorang pun yang diberi pakai jaket keselamatan padahal jeket keselamatan ade je tersusun indah kat atas tu haaa...
tengok muka tak bersalah je kan..haishh geram plak aku haa

plz tutup mata sebelah jgn tgok jejeaka tu ye... tgok kat belakang tu..tulah kampung morten yang dibela sepenuhnya oleh kerajaan negeri terletak disepanjang sg melaka dan tu jugak la kampung en suami aku mase dia sekolah tadika dulu .. kikikikiki





macam pi honeymoon...hahaha 
si adik boboy yg sangat sombong bila time nak amik gambo
Abeh sudaaa ~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan